четвртак, 9. новембар 2017.

Praline sa karamel punjenjem

Ne znam za vas ali ja sam oduševljena izgledom ovih pralina, a tek ukuuuus.... 
Skroz su malene pa će vam trebati strpljenja, taman su za jedan zalogaj ali oduševiće sigurno svakoga ko ih proba! Inspiraciju sam našla na blogu Vikend kuvarica (ima fantastične recepte, bacite pogled), silikonske modle  sam poručila na sajtu Dekorissimo​, karamel krem sam pripremila dan ranije i to na ovaj način.



Karamel za ove praline je pravljen sa praškom za pecivo da bi bio svetlije, mlečne boje. 

Sasstojci za 30 mini pralina:

  • karamel krem, nekoliko kašika
  • 150 g tamne čokolade 
  • 4 kašike ulja
  •  po želji kokos, orasi, lešnici, badem.... 


Spremiti silikonske kalupe, na pari otopiti čokoladu i ulje, prohladiti. U tankom sloju, četkicom, premazati kalup. Odložiti u zamrzivač na 10 minuta, isti postupak ponoviti još 2x. Zatim skoro do vrha napuniti karamel kremom, po želji u karamel možete dodati malo kokosa, lešnika i slično. Za kraj preko karamel krema nasuti čokoladu da se popuni prostor do vrha kalupa i staviti u zamrzivač na nekoliko sati, najbolje preko noći. Sutradan ostaviti nekoliko minuta na sobnoj temperaturi pa vaditi iz kalupa. Uživati u savršenim slatkim zalogajima!



Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Reform torta- posna