четвртак, 9. април 2020.

Speltine palačinke / namaz od banana i kikirikija

Danas sam uživala u ovoj fenomenalnoj, zdravoj poslastici! Recepte sam pronašla na blogu Veseli zalogaji, pored ovih ima još mnooogo odličnih, bacite pogled i napravite nešto zdravo i ukusno. 



Sastojci za banana kikiriki namaz:
  • 7- 8 svežih urmi
  • 2 manje banane
  • 2 pune kašike kikiriki putera (pravim svoj, domaći, bez dodataka)
  • 1 kašičica ekstrakta vanile (nije neophodno)
  • prstohvat soli
*u originalu ide i 2 kašike kokosovog ulja, ja nisam dodala


Sastojci za 3 palačinke :
  • 1 jaje
  • 120 ml mleka (pirinčano je navedeno u original receptu, ja sam koristila kozje)
  • 60 g speltinog brašna
  • 2-3 kašike ulja (koristila sam maslinovo)
  • prstohvat soli


Priprema :
Urme potopiti u vrelu vodu na 5 minuta, zatim izvaditi koštice, ubaciti u blender, dodati ostale sastojke i izmiksati. Vaš namaz je spreman i možete ga čuvati u zatvorenoj teglici nekoliko dana, u frižideru.
Za palačinke umutiti jaje, dodati ulje i prstohvat soli, polovinu mleka. Dodati brašno, umutiti da testo bude glatko. Dodati preostalo mleko i lepo sjediniti. Pržite ih na uobičajen način, na srednjoj temperaturi.

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Domaće krofne