четвртак, 9. април 2020.

Ratna torta - posno



Juče sam listala maminu svesku sa receptima i naletela sam na ovu tortu , da li ste vi čuli za nju? Jednostavna je za pripremu, jeftina, brza i zapravo nije torta već kolač.
Ako vam treba za danas neka posna poslastica, preporučujem da isprobate.

Sastojci :
  • 1 šolja vode
  • 1 šolja šećera
  • 1 šolja ulja
  • 2 šolje brašna (koristila sam pšenično, T-400, meko)
  • 1 kašičica sode bikarbone
  • 3 vrhom pune kašike džema
*šolja je od 200 ml
Dodatno:
  • 2 kašike džema 

* ja sam obogatila ovaj kolač tako što sam dodala 2 kašike kakaoa, rendanu koru i sok od jedne manje narandže, 1 kašiku ruma i za glazuru 100 g čokolade istopljenu sa 2 kašike ulja. U original receptu kolač se ne premazuje džemom, samo se pospe kristal šećerom.


Priprema:
U vanglicu nasuti suve sastojke zatim tečne i sve sjediniti žicom ili mikserom, na kraju dodati 3 kašike džema.
Peći na 200°C 20- 25 minuta, zavisi od vaše rerne. Proverite čačkalicom da li je kolač gotov. Pred kraj možete prekriti alu folijom da kolač ne potamni previše.
Pečen kolač premazati sa 2 kašike džema.
Ako želite, prohladite kolač pa prelijte čokoladnom glazurom tako što ćete na laganoj temperaturi otopiti 100 g čokolade i 2 kašike ulja.

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Domaće krofne