петак, 12. јул 2019.

Stracciatela cheesecake

Idealna kombinacija dva omiljena slatkiša - cheesecake i stracciatela ! 


Sastojci:

Podloga

  • 300 g mlevene plazme
  • 125 g maslaca
  • 120 ml čokoladnog mleka


Fil

  • 500 ml slatke pavlake (ovog puta je biljna iako radije koristim mlečnu)
  • 500 g krem sira
  • 1 kašičica arome vanile
  • 100- 150 g kristal šećera
  • 1 kesica želatina 10 g


Dodatno

  • 80 g crne čokolade (koristila sam mlečnu)
  • 80 g bele čokolade (ja sam kupila schogetten stracciatella)
  • 80 plazme u komadima


Glazura

  • 200 ml slatke pavlake
  • 200 g crne čokolade
Priprema
Maslac ostaviti da odstoji neko vreme na sobnoj temperaturi, da omekša. Umutiti dobro mikserom, dodati plazmu i čokoladno mleko i sjediniti mikserom, na najmanjoj brzini.
Smesu izručiti u kalup obima 24cm i utapkati prstima ravnomerno. Odložiti u frižider dok pripremate fil. Koristila sam acetatnu foliju ali mislim da može i bez nje.

Plazmu izlomiti na komadiće, crnu i belu čokoladu iseckati na stine komadiće ili izrendati. Želatin razmutiti u 4 kašike hladne vode, ostavitit 10 minuta da nabubri.
Dobro ohlađenu slatku pavlaku čvrsto umutiti. Krem sir umutiti sa šećerom i aromom vanile, ja sam mikserom na najmanjoj brzini, zatim u tu smesu dodati slatku pavlaku. Želatin otopiti na sasvim laganoj temperaturi, to traje tek nekoliko sekundi, dodati mu jednu kašiku smese od sira i pavlake, sjediniti i sve nasuti u smesu sa sirom i pavlakom. Lagano špatulom sjediniti smesu i podeliti na 2 dela. U prvi deo dodati crnu čokoladu, u drugi belu.
Filovati na sledeći način, preko podloge od plazme rasporediti fil sa crnom čokoladom, zatim poređati komadiće plazme i preko dodati fil sa belom čokoladom. Odložiti na hlađenje. Kad se dovoljno stegne skinite obruč i dekorišite ganache glazurom.

Ganache priprema

Čokoladu izlomiti na komade, dodati slatku pavlaku i staviti na srednju temperaturu i sačekati da se otopi (ne treba da provri!), zatim smesu prohladiti i preliti preko torte. Kad se ganache skoro stegao dekorisati tortu, dodati čokoladu, komadiće plazme... 






3 коментара:

  1. Pozdrav, mozete li mi reci je li se zelatina otopi na vatri sama ili moram dodati malo mlijeka? Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozdrav Ivana, ja želatin razmutim u maloj džezvi i kad nabubri stavim na laganu temperaturu i mešam dok se ne otopi a to traje veoma kratko 😊 Zatim skinem sa ringle, dodam kašiku belog fila, sjedinim i onda sve naspem u beli fil i dobro sjedinim. Nadam se da sam Vam pomogla 😊

      Избриши
  2. Jeste, pomogli ste. Hvala vam puno 😊

    ОдговориИзбриши

Истакнути пост

Reform torta- posna