петак, 19. јул 2019.

Pavlova



Moj favorit kad su lagane, voćne, letnje torte u pitanju! Predivna hrskava korica, savršena mekana sredina koja se topi u ustima i fil od mlečne slatke pavlake (obavezno mlečne!) uz dodatak voća po želji, ja sam odabrala maline i naravno, malo sveže mente. Mmmm, teško je zaustaviti se na samo jednom parčetu!!




Sastojci:
Za koru

  • 6 belanaca
  • 250 g šećera
  • 1 kašika sirćeta

Fil

  • 500 ml mlečne slatke pavlake  (nikako ne biljne jer ukus ne može da se poredi)
  • 2 kesice kremfiksa
  • 2 kesice vanilin šećera (20g)

Još:

  • oko 200 g voća po želji
  • listići sveže mente

Priprema
Rernu uključiti na 150 stepeni. Belanca mutiti dok ne postanu čvrsta na dodir zatim postepeno dodavati šećer i umutiti u čvrst sneg. Pred kraj dodati kašiku sirćeta i mutiti još malo. Treba da dobijete gustu, sjajnu, glatku masu. Na pek papiru nacrtati krug, moj je 24 cm, zatim tu stranu papira okrenuti da bude dole, na plehu. Rasporediti masu i u sredini napraviti udubljenje. Kad ubacite koru u rernu smanjiti temperaturu na 100 stepeni i sušiti je 1h i 30 minuta, dok ne dobije zlatastu boju (neki kažu da treba da ostane potpuno bela, moja nije).  Ako vam je rerna slabija možete sve vreme sušiti na 150. Kad je kora gotova isključiti rernu i ostaviti koru u njoj još 15 minuta, da bi bila hrskavija.
Izvaditi i potpuno ohladiti.

Što se tiče fila potrebno je samo umutiti slatku pavlaku, a ona je meni ranije uvek zadavala problem dok nisam otkrila kremfiks. Evo kako da bude uspešno umućena: Slatka pavlaka treba da bude baš dobro ohlađena, ja je 10 minuta pre mućenja ubacim u zamrzivač, ne sme da se zaledi! Takođe ubacim i posudu u kojoj ću mutiti (treba da bude duboka, a uža) i žice od miksera. Za to vreme pomešam kremfiks i vanilin šećer.
U hladnu posudu nasuti slatku pavlaku i mutititi je kratko na najmanjoj brzini pa na srednjoj. Zatim dodati kremfiks i vanilin šećer i mutiti još malo na srednjoj brzini, videćete kako brzo počinje da se zgušnjava i to je to, pazite da je ne premutite! 
Filovati ohlađenu koru, preko dodati voće, listiće mente i uživanje može da počne, možete je pre služenja ohladiti, a ja je volim ovako svežu.


Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Domaće krofne