понедељак, 8. јул 2019.

Light musaka sa tikvicama


Danas sam za ručak pravila ovu neodoljivu musaku sa tikvicama koju sam pronašla u facebook grupi Lepi Brka, Gastronomad, autor je Tatjana Čukić, a ja sam je napravila sa malim izmenama. Bez pohovanja, dodatne masnoće, lagana i veeeoma ukusna ! 

Priprema

  • 4 tikvice srednje veličine
  • 450 g mlevenog mesa 
  • 1 ljubičasti luk
  • 300 g sira
  • 3 jajeta
  • 4-5 kašika ovsenog brašna (ili ovsene mekinje, prezle)
  • 2 paradajza
  • morska so, biber, ja voilm začine pa sam dodala beli luk u prahu, kari, ljuti kari, muskatni oraščić, sveži limun bosiljak ili običan


Priprema
Tikvic oprati, oljuštiti, izrendati, posoliti i ostaviti da odstoje nekih 15 minuta. Zatim ih dobro ocediti, dodati izmrvljen sir, jaja, ovseno brašno, po potrebi malo soli i dobro sjediniti.

Luk iseckati sitno, propržiti dok ne postane staklast, dodati mleveno meso i pržiti dok ne dobije boju zatim ubaciti iseckan paradajz i ostaviti da se krčka poklopljeno 15 minuta, pred kraj skinuti poklopac i ostaviti da ispari voda, dodati začine po želji.

U podmazan pleh, moj je bio 30x20 ali preporučujem manji, rasporediti trećinu smese od tikvice, dodati nekoliko listova bosiljka, preko dodati polovinu smese sa mlevenim mesom, ponoviti još jednom postupak i za kraj dodati smesu sa tikvicama, posuti sa još malo ovsenog brašna.
Peći na 200 stepeni dok ne porumeni, 30 minuta ili malo duže.
Služiti uz kiselo mleko i salatu.

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Domaće krofne