понедељак, 1. април 2019.

Čoko - plazma šnite

  • Moja mama ima sličan recept i pravi po njemu godinama, samo što koristi duplu meru pa je to već torta i kod nas se zove "Lepotica".
Dodaje se suvo voće po želji, žele bombone.. Kod @_kredenac__ sam pronašla sjajnu ideju pa sam dodala još dva reda plazme... Recept prilagodila sastojcima koje sam trenutno imala u kući.

Sastojci :
300 g mlevene plazme
200 g maslaca
100 ml soka od breskve
80 g mlevenih oraha
50 brusnica
50 g suvog grožđa
50 g čokoladni kapljica
2 žumanceta
150 g šećera u prahu
20 plazma keksa za ređanje
100 g čokolade za kuvanje
1 kašika masti
Žumanca lagano umutiti, dodati šećer u prahu, izmešati, dodati maslac omekšao na sobnoj temperaturi i dobro umutiti. Ubaciti plazmu, mlevene orahe i malo soka od breskve, dodati čokoladu, suvo voće, sjediniti. Po potrebi dodati još soka.
Na dno posude poređati 10 plazma keksa koje ste malo natopili u soku (ne previše, dasene raspadne kasnije) , preko dodati plazma fil i oblikovati, a preko fila još jedan sloj plazma keksa (ne treba natopiti u soku). Na laganoj temperaturi istopiti čokoladu i mast, prohladiti i preliti preko kolača. Odozgo sam dodala blanširane listiće badema.

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Reform torta- posna