недеља, 16. септембар 2018.

Pilav na moj način

Nedelja je kod nas, a verujem i kod vas, dan za neki lep ručak, desert... Danas je za glavno jelo izabran pilav, i to ne bilo kakav pilav već sočan, malo zapečen, mirisan, sa puno povrća.... Ideju sam pronašla na Coolinarci, a autor je Suzyca, nešto sam dodala, nešto oduzela i ovakav je baš po mom ukusu.


Sastojci:
  • 1 manji ljubičasti luk
  • 1/3 praziluka
  • 2 čena belog luka
  • 3 manje šargarepe
  • 1 manja crvena paprika
  • 1 paradajz
  • 480 g belog mesa bez kosti i kože (koristila sam Perutninu Ptuj)
  • 200 g pirinča
  • maslinovo ulje
  • začini po želji, ja sam koristila kurkumu, kari, so, biber, peršun, mirođiju

Pirinač potopiti u vodu i ostaviti da odstoji 30- 90 minuta. Isprati nekoliko puta, dok voda ne postane bistra.
Belo meso iseći na kockice, naliti sa 1 l vode i kuvati 15ak minuta.
Povrće sitno iseckati.
Na malo maslinovog ulja, na srednjoj temperaturi, propržite ljubičasti luk, praziluk i beli luk. dodajte šargarepu, propržite, dodati pirinač i zaliti vodom u kojoj ste kuvali meso. Dodati so, biber i kuvati 10ak minuta. Zatim dodati paradajz i papriku i kuvati još 10 minuta dok se pirinač ne skuva, pred kraj dodati začinsko bilje. Povremeno dodavati po malo  vrele vode, uvek treba da ima tečnosti i često mešati da ne zagori.
Prebaciti sve u vatrostalni sud, dodati belo meso, izmešati i kratko zapeći u rerni zagrejanoj na 180 stepeni, treba da se uhvati korica ali da ostane sočno.

Napomena: Meso ne morati kuvati odvojeno već možete sve zajedno.
Kad pravim masniju verziju, koristim dve kašike svinjske masti, slaninu, dodam i kocku za supu...

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Domaće krofne