субота, 22. септембар 2018.

Kuvane ćufte u sosu

Ćufte pripremljene na klasičan način obožavam ali ove su me potpuno oduševile! Bez brašna, ulja, kuvane u paradajz sosu, Za sve koji vode računa o ishrani ovaj recept je pun pogodak! Hvala @kototamo ! 



Potrebno:
Za ćufte

  • 500 g mlevene junetine
  • manja glavica crnog luka
  • 2-3 čena belog luka
  • 2 manje šargarepe
  • 2 kašike ovsenih pahulja potopljenih u 4 kašike vode
  • 1 belance
  • bosiljak, biber, so, kari (začini koje volite)

Za sos
  • 3 veća paradajza
  • 250 ml vode
  • začinsko bilje, so


Ovsene pahulje potopiti u vodu, ostaviti da odstoje 10ak minuta.
Luk iseckati, šargarepu izrendati. Dodati mleveno meso i sve sastojke sjediniti, formorati ćufte i ređati na tacnu, ostaviti sa strane dok pripremate sos.


Iseckati sitno paradajz, dodati vodu i kuvati 5-6 minuta. Dodati začine i pripremljene ćufte. Poklopiti i kuvati 30-40 minuta.


Prvih 10 minuta ništa ne dirati, zatim ćufte okrenuti (ja sam okretala na svakih 10 minuta). Na kraju posoliti, ja sam dodala i malo maslinovog ulja.
Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Reform torta- posna