понедељак, 30. април 2018.

Princes krofne (po original receptu)

Prvi put sam ih pravila po ovom receptu i svima se jako dopalo! Fil je divan, bez margarina/maslaca, vazdušast i kremast..

 Testo:

  • 200 ml vode
  • 100 ml ulja
  • 100 g brašna 
  • 4 jajeta (koristila sam domaća, sitnija)


Fil:

  • 1 l mleka (koristila sam domaće, kozje)
  • 4 jajeta
  • 12 kašika brašna ( ja sam ubacila 6 kašika gustina, 6 kašika brašna)
  • 12 kašika šećera
  • 1 kesica vanila burbon šećera (Dr. Oetker) 

Prvo pripremiti fil.
Sipati u šerpu 800 ml mleka sa šećerom da provri.
U manju posudu nasuti 200 ml hladnog mleka, dodati žumanca, brašno, vanila burbon i umutiti da nema grudvica.
Kad provri mleko par kašika nasuti u smesu sa žumancima, izmešati i vratiti u provrelo mleko, smanjiti temperaturu  i kuvati par minuta dok se ne zgusne. Skloniti sa ringle, prekriti providnom folijom i prohladiti 15 minuta pa dodati belanca koja ste prethodno umutili u čvst sneg i sve sjediniti najmanjom brzinom na mikseru. Ohladiti potpuno.

Za testo staviti vodu i ulje da provri, zatim umešati brašno i mešati dok  se ne dobije glatka smesa. Kratko prohladiti pa dodavati jedno po jedno jaje, varjačom mešati. Puniti špric i oblikovati krofne.


Ređati na pleh obložen pek papirom i peći 20ak minuta na 200°C  i još 10 na 150°C. Ne otvarati rernu! Gotove krofne iseći reckastim nožem i potpuno ohladiti pa filovati.


Posuti prah šećerom i dobro ohladiti.







Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Reform torta- posna