недеља, 2. фебруар 2020.

Čokoladni čizkejk sa malinama









Bez pečenja, bez želatina, pun čokolade.... Prava čokoladno- malinasta fantazija! Neodoljiv spoj malina, nutelle, belgijske čokolade, a tu je i glavni sastojak- mascarpone koji ukus diže na viši nivo!


Fi 20 cm, teška je oko 2 kg sa sve dekoracijom od slatkiša.

Sastojci:
Podloga

  • 150 g mlevene plazme
  • 1 kašika kvalitetnog  kakaoa
  • 60 g maslaca
  • nekoliko kašika mleka


Fil

  • 500 g mascarpone sira (zamene u ovom slučaju nisu dobra opcija)
  • 250 ml mlečne slatke pavlake (ja nisam uspela da je nađem pa sam koristila biljnu)
  • 200 g čokolade za kuvanje, moja je od 49% kakao delova
  • 100 g nutelle
  • 60 g šećera u prahu
  • 1 kašičica vanila ekstrakta
  • 350 g svežih malina ili smrznutih ali prethodno odleđenih i dobro oceđenih

Ganache

  • 100 g čokolade za kuvanje
  • 100 ml slatke pavlake


Priprema
Na laganoj temperaturi otopiti maslac i prohladiti do sobne temperature. Dodati keks, kakao i dodavati mleko dok se ne dobije smesa od koje lako može da se oblikuje podloga, ne treba da bude mrvičasta. Rasporediti ravnomerno u kalupu prečnika 20cm, ja sam u tu svrhu koristila acetatnu foliju @ambalazanacetatnafolija , odložiti u frižider dok pripremate fil.
Otopiti čokoladu na laganoj temperaturi, ostaviti da se prohladi.
Mascarpone izmešati sa šećerom u prahu, dodati otopljenu čokoladu, nutellu i vanila ekstrakt. Posebno umutiti slatku pavlaku i dodavati kašiku po kašiku u mascarpone fil, lagano špatulom sjediniti. Dodati maline i još kratko izmešati. Rasporediti preko podloge i ostaviti da se stegne i ohladi 5-6h, a najbolje preko noći. Sutradan skinuti foliju ili kalup i preliti čokoladom glazurom. Slatku pavlaku i čokoladu sam stavila na srednju temperaturu i sačekala da se otopi (ne treba da provri!), zatim sam smesu prohladila i prelila preko torte.
Slatku pavlaku i čokoladu staviti na srednju temperaturu i sačekati da se otopi (ne treba da provri!), zatim smesu prohladiti i preliti preko torte.
Kad se glazura malo stegne stvari slatkiše po želji, nije neophodno.
Izvor : Coolinarka - Chocolate Cheesecake with raspberry - marik

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Domaće krofne