петак, 23. март 2018.

Brza krompiruša

Uvek sam više za domaće kore ali kad nemam dovoljno vremena i kupovne kore su dobar izbor.
Danas sam se odlučila za krompirušu jer je nisam odavno pravila, koristila sam sastojke koje sigurno svi imate u svojoj kuhinji, a proizvod bez kog se ne može mojoj kuhinji je Vital suncokretovo ulje koje svim jelima daje sjajan ukus!



Potrebno:
500 g kora za pitu
1 kg krompira
1-2 crvena luka 
2 kašičice soli
biber po ukusu
pola kašičice peršuna
50 ml Vital suncokretovog ulja
50 ml vrele vode

I još:
3-4 kašike Vital suncokretovog ulja za prženje luka

Priprema:
Luk iseckati sitno, propržiti na 3-4 kašike ulja. Dodati krompir koji ste prethodno očistili i izrendali, so, biber i peršun. Dobro izmešati i odmah skinuti  sa ringle. 
Pomešati 50 ml ulja i vrele vode, malo posoliti.
Kore podeliti kako vam odgovara, ja sam za svaki rolat koristila po 3 kore.
Prvu i drugu koru poprskati mešavinom ulja i vode, po trećoj kori ravnomerno rasporediti krompir i luk i urolati. Tako ponovite i sa ostalim korama i filom. Rolate poređajte u podmazan pleh i premažite ostatkom vode i ulja.
Pecite na 200 stepeni nekih 40 minuta.
Prijatno!




1 коментар:

Истакнути пост

Reform torta- posna