понедељак, 19. март 2018.

Kapućino torta

Ova torta mi je posebno draga zato što je rođendanski poklon za moju mamu, koja inače obožava lešnik, uživala sam dok sam je pravila, a ukus je fantastičan!
Što se tiče sastojaka, koristila sam proverene proizvode, kao što je Dr. Oetker goveđi želatin, a već ste u mojim ranijim objavama videli da pominjem Dr. Oetker vanila burbon šećer, oodličan je i često ga koristim za raznorazne poslastice! Da li i Vi koristite nešto iz Dr. Oetker asortimana?

Sastojci:

Kora
  • 300 g mlevenog keksa
  • 150 ml skuvane jake crne kafe
  • 50 g maslaca

Fil
  • 300 g sitnog sira
  • 200 ml kapućina sa ukusom lešnika
  • 2 kesice želatina Dr. Oetker
  • 100 g smeđeg šećera u prahu (može i beli šećer)
  • 1 vanila burbon šećer Dr. Oetker
  • 200 ml biljne pavlake
  • 100 g krupno mlevenog lešnika (ili seckanog)

Dekoracija
  • 40 g šlag pene Dr. Oetker
  • žuta boja za kolače dr. Oetker

U vanglici sjedinite mleveni keks, skuvanu i ohlađenu kafu i maslac sobne temperature. Rasporedite smesu u kalup 24 cm i odložite u frižider, da se stegne.

Napraviti kapućino i potpuno ohladiti, zatim u njemu razmutiti želatin i ostaviti 10 minuta da nabubri. Pred upotrebu želatin zagrejte tek toliko da se istopi ( ne da provri!).
Umutiti biljnu pavlaku, dodati sir, šećer u prahu, vanila burbon i želatin koji ste prethodno pomešali sa malo ove smese. Još jednom sve izmiksati i rasporediti preko keksa.
posuti lešnicima i dekorisati po želji. Ostaviti da se dobro stegne pa tek onda skinuti kalup.
Preostaje vam samo još da uživate u ovom fantastičnom ukusu!



Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Reform torta- posna