среда, 13. децембар 2017.

Munchmallow kolač

Ljubitelje munchmallow-a ovaj recept će sigurno obradovati! Biskvit tako mekan, da se topi u ustima, i neizostavni čokolada i penasti šaum ovom kolaču daju pravi šmek! Jeftin i izdašan, a tako brzo se napravi! Recept sam pronašla na blogu http://www.kolaci.biz/munchmallow-kolac.html

Sastojci:
  • 5 žumanaca
  • 1 čaša od jogurta kristal šećera
  • 1 čaša od jogurta brašna
  • 4 kašike kakaa
  • 1 prašak za pecivo
  • 1 čaša od jogurta mleka
  • 1/2 čaše od jogurta ulja
Šaum:
  • 5 belanaca
  • 8 kašika šećera
Glazura:
  • 100g čokolade za kuvanje 
  • 4 kašike ulja
Priprema:
Umutiti penasto jaja sa šećerom. Dodati ulje, mleko. Izmešati brašno sa kakaom i praškom za pecivo pa sve dodati smesi sa jajima i dobro izmešati. Ja sam dodala i kašičicu ruma, vi ne morate. Sipati u podmazan pleh i peći na 200 stepeni 20-25 minuta.
Dok se biskvit peče, umutite belanca, postepeno dodavajući šećer, u čvrst šaum. Kad je biskvit pečen, izvadite ga iz rerne i preko naspite šaum i poravnajte. Vratite u rernu na 200 stepeni još 5-10 minuta (ja sam vratila 5 minuta na 200 stepeni i još 5 minuta sam držala u isključenoj rerni). Za glazuru istopite čokoladu sa uljem, možete na pari, i kratko prohladite pa prelijte preko prohlađenog kolača. Odložite u frižider, najbolje preko noći, da se stegne. Sutradan vam preostaje samo da ga isečete i uživate!
*Čaša od jogurta kojom budete merili mora biti vrhom puna!
*Ako se u toku pečenja šaum podigne, nemojte paničiti, spustiće se u toku hlađenja. 

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Reform torta- posna