уторак, 11. децембар 2018.

Čoko- nugat keks

Ove keksiće svi prave i to uglavnom sa ukusom vanile, čokolade, a ja sam se ovog puta odlučila za kombinaciju Dr- Oetker Pudinga sa ukusom čoko- nugata i Dr. Oetker Karamel šećera. Ukus je fantastičan, a tek kako prijaju uz toplu belu čokoladu....  Isprobajte i vi pa mi javite utiske u komentaru!



Priprema

Maslac sobne temperature iseći na kockice, dodati prosejano brašno, šećer u prahu, puding u prahu, karamel šećer u umesiti glatko testo, oblikovati kuglu i uviti u providnu foliju. Odložiti u frižider na pola sata/ sat.
Izvaditi iz frižidra, malo premesiti, kidati testo i oblikovati kuglice veličine lešnika. Ređati u pleh obložen pek papirom, i između svake ostavite razmak jer će narasti.U svaku kuglicu lagano utisnuti viljušku, da ostanu šare.
Rernu zagrejati na 200 stepeni i peći keksiće 5-8 minuta, ja sam pekla tačno 7 minuta.

  
Inspiracija: Coolinarka - biljkupinovo


U saradnji sa: 




Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Reform torta- posna