субота, 24. новембар 2018.

Podvarak sa piletinom

Danas sam dobila od mame i tate kiseli kupus rj. ribanac i odmah sam ga iskoristila za ovo divno, starinsko jelo, a kakav bi to podvarak bio bez vruće proje?!! 
Inspiraciju sam našla kod Minje na blogu, napravila sam neke male izmene i pravila sam pola mere, a ukus je saaavršen!


Sastojci:
  • 1 pile
  • 1 veća glavica kiselog kupusa
  • 1 veća glavica crnog luka
  • 200 g mesnate slanine
  • 2 pune kašike masti (ili više, u original receptu ide 100 ml ulja i 1 kašika masti)
  • 2 lovorova lista
  • biber, slatka aleva paprika

Mast otopiti pa joj dodati sitno iseckan luk i pržiti dok ne postane staklast, zatim dodati slaninu isečenu na kockice i još malo pržiti.
Kiseli kupus iseckati na ribanac, ako je previše slan ili kiseo oprati ga i dobro ga ocediti pa ga dodati luku i slanini. Staviti lovorov list, po želji slatku alevu papriku, naliti malo vrele vode i dinstati pola sata dok ne omekša. Povremeno dolivati po malo vode, da ne zagori. Pred kraj dodati biber po ukusu.
Piletinu iseći na komade, posoliti i ređati na pleh premazan mašću, preko rasporediti kupus i peći 20 minuta. Zatim piletinu okrenuti da bude preko kupusa, kupus izmešati i vratiti u rernu da se peče. Kad porumeni opet okrenuti na drugu stranu i ostaviti da se lepo zapeče. Menije bilo dovoljno 1h.
Ako primetite da vam kupus previše tamni, prekrijte pleh alu folijom.
Služite uz proju, preporučujem belu.



Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Domaće krofne