уторак, 18. јун 2019.

Cheesecake


Savršena poslastica za ove vrele dane ! Probala sam nekoliko verzija, ova mi se pokazala kao odlična , tako da recept delim sa vama. 
Original sam pronašla na Coolinarci pod imenom Pravi Cheesecake od anans.


Sastojci:


  • 300 g Plazma keksa

  • 5 kašika mleka

  • 180 g maslaca

Beli fil

  • 1 Ella sir (450g) (ja sam koristila Imlekov sitan sir) 

  • 1 kesica Dr. Oetker Krem fix (10g)

  • 1 kesica Dr. Oetker Vanilin šećer

  • 500 ml slatke pavlake (koristila sam biljnu) 

  • 220 g šećera u prahu

  • 6 listića Dr. Oetker belog želatina

Voćni fil

  • 450 g malina

  • 100 ml vode

  • 6 listića Dr. Oetker belog želatina 

  • 3 kašike šećera

  • 1 kesica Dr. Oetker Vanilin šećer

1. Maline ubaciti u šerpicu, naliti vodu, dodati šećer i vanilin šećer, kuvati 10 minuta od trenutka kad počne da vri, na srednjoj temperaturi.
Želatin za to vreme pripremiti po uputstvu sa kesice. 6 listića želatina odgovara kesici od 10 g želatina u prahu. Dodati želatin u voće koje ste skinuli sa ringle, sjediniti i ostaviti da se preliv ohladi.
2. Rastopiti maslac, dodati plazmu I mleko, umutiti mikserom. Dobićete rastresitu smesu koju treba prstima da utisnite u okrugli kalup prečnika 26 cm (ja sam koristila od 24cm). Odložiti u frižider dok pripremate beli fil.
3.Umutiti slatku pavlaku, dodati kremfix. U tu smesu dodati sir, vanilin šećer, šećer u prahu. Želatin pripremiti po uputstvu sa kesice, dodati mu malo bele smese a zatim sve dodati u beli fil i dobro sjediniti. Ovaj fil dodati preko plazme, dobro popuniti sa svih strana da ne ostanu rupice.
6.Ohlađeni crveni fil preliti lagano preko belog fila.
7. Odložiti u frižider preko noći, minimum 6h.
Kad se sve lepo steglo oštrim, dugim nožem lagano odvojiti od kalupa.

U saradnji sa:

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Domaće krofne