субота, 3. фебруар 2018.

Mramorni kolač

Ovaj kolač je brz, jeftin i jako jednostavan, idealan za situacije kad vam se jede nešto slatko, a nemate mnogo vremena, ili imate iznenadne goste.. Mek je i sočan, a recept je sa coolinarke https://www.coolinarika.com/recept/mramorni-jogort-kolac/?meta_refresh=1

Sastojci:

1 čaša jogurta (koristila sam gusti)
1 čaša šećera
1 vanilin šećer
2 čaše brašna
3/4 čaše ulja
2 jajeta
1 prašak za pecivo
3 kašikee kakaa
3 kašike kuvane kafe
1 kašičica ruma (ja sam stavila ekstrakt)
*čaše su od jogurta, 2dcl
Priprema:
Umutiti penasto šećer i vanilin šećer sa jajima. Postepeno, uz mešanje, dodavati ulje, jogurt, brašno pomešano sa praškom za pecivo. Podeliti smesu na dva dela, u jedan deo umešati kakao, rum i kafu. Naizmenično sipati u pleh 30x25 da bi se dobile šare kao na mramoru. Ja sam dodatno šarala čačkalicom. Peći na 200°C 25 minuta. Gotov kolač prohladiti i posuti prah šećerom.

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Domaće krofne