понедељак, 6. април 2020.

Fitness burek

Pun sira, hrskav, a zdrav obrok!



Za sve koji vode računa o zdravom načinu života, pravilnoj i zdravoj ishrani ovo je odlična zamena za pravi burek.  Recept sam pronašla 2016. kod sjajne @fitness_recepti_by_ivana i često sam ga pravila pa sam jedno vreme potpuno zaboravila na njega.  Probajte, sigurno će vam se dopasti. 

Sastojci:

  • 500 g sira (Ivana preporučuje posni sir, ja sam koristila naš domaći, kozji)
  • 200 ml jogurta
  • 2 jajeta + 1 belance
  • soli po potrebi
  • 180 g cornflakes (bez dodatog šećera)



Priprema :
Rernu zagrejati na 200°C.
Umutiti jaja, nasuti jogurt, izmešati, dodati usitnjen sir, malo soli (zavisi od toga koliko je sir slan) i na kraju kornfleks. Sve lepo sjediniti i izliti smesu u kalup 24 cm ili 22cm obložen pek papirom. Peći nekih 40 minuta, treba lepo da porumeni. Prohladiti i uživati u ukusnom obroku.

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Reform torta- posna