четвртак, 9. април 2020.

Anine "The kiflice"




Ljuuuudi, ove kiflice pravite što pre! Toliko su jednostavne, testo je predivno i mekano, pufnasto, fantastično za rad. Punjenje je po želji, mogu biti slatke ili slane... Ja sam punila domaćim kozjim sirom i kajmakom. Video sam pogledala na yt kanalu just.katebake, a originalan, detaljan recept sa fotografijama imate kod sjajne anino_mjesto_srece.





Inače, prvi pokušaj pravljenja je bio neuspešan jer se pokvario grejač od rerne, drugog puta nije naraslo testo (istekao rok kvascu) i danas su napokon uspele, treća sreća!

 Sastojci:
  • 1 kesica suvog kvasca
  • 1,5 kašika šećera
  • 300 ml toplog mleka
  • 150 ml ulja, koristila sam suncokretovo
  • 1 ravna kašika morske soli
  • 500 g brašna (koristila sam pšenično, T-400, meko), po potrebi dodati još brašna
* Pre pečenja kiflice možete premazati umućenim jajetom, ja sam taj deo greškom izostavila. 
Priprema
Nasuti u posudicu kvasac, dodati šećer, kašičicu brašna, malo toplog mleka i ostaviti 10 minuta da nadođe, na toplom mestu.
2 kašike ulja ostaviti sa strane.
U vangli sjediniti 250 g prosejanog brašna, ostatak toplog mleka i nasuti nadošli kvasac. Postepeno dodavati ostatak brašna, so, nasuti ulje i umesiti glatko testo.
Testo se ne lepi za prste i veoma je lako oblikovati ga. Oblikovati u kuglu i premazati sa one dve kašike ulja koje ste ostavili sa strane. Prebaciti testo u vanglicu, prekriti streč folijom i prekriti čistom krpom ili manjim stolnjakom. Ostavite 1h na toplom, da lepo naraste.
Nadošlo testo malo premestiti i podeliti na 18 loptica po 60- 62 g.


Prekriti streč folijom i krpom i ostaviti na toplom još 30 minuta da naraste.
Zatim loptice rasklagijati kao na fotografiji, filovati po želji, urolati. Možete ih praviti ovako ili kao klasične kiflice.






Nije potrebno pobrašniti radnu površinu jer se testo ne lepi.
Ređati u pleh obložen pek papirom, prekriti i ostaviti da nadođe još 30 minuta. Peći kiflice u zagrejanoj rerni na 200°C 15 minuta. Gotove kiflice sam prekrila čistom krpom na 10 minuta, zatim smo uživali u ukusu i mekoći.




Napomene:
Kvasac voli sobnu temperaturu. Neka sve namirnice, kao i posude koje upotrebljavate budu sobne temperature.
U prostoriji u kojoj radite ne sme biti hladno.
Brašno pre pripreme testa treba prosejati.

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Domaće krofne