уторак, 7. новембар 2017.

Moji čokoladni mafini

Svi čokoladni mafini koje sam do sada probala bili su nekako suvi, nedovoljno sočni... a ja sam htela da budu puni čokolade i da ih jedem u slast! Tako sam rešila da napravim čokoladne mafine u mojoj verziji :)

Sastojci za 12 mafina:
-150g brašna
-5g praška za pecivo
-25g kakao praha
-prstohvat soli
-100g kristal šećera
-1 jaje
-65g maslaca
-150ml mleka
-100g čokolade
-6 kašičica džema
-za dekoraciju: čokoladne mrvice, šlag..

Priprema:
Maslac istopiti i ostaviti da se prohladi.
Umutiti viljuškom ili žicom jaje sa šećerom. U drugoj posudi sjediniti sve suve sastojke pa dodati umućeno jaje sa šećerom, maslac i mleko i sve lagano izmešati pa dodati 60g iseckane čokolade i sjediniti sve. U kalup staviti papirne korpice i u svaku staviti po ravnu kašiku ove smese, pola kašičice džema i opet po kašiku smese. Meni je ova količina bila dovoljna za jedan kalup, odnosno 12 mafina. Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 200°C 15-20minuta. Gotove mafine preliti preostalom čokoladom koju ste istopili sa malo ulja ili maslaca. Po želji možete dodatno ukrasiti šlagom, ja sam posula čokoladnim mrvicama.
Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Domaće krofne