уторак, 6. август 2019.

Interkontinental torta




Ljubav na prvi zalogaj! Ovu tortu sam napravila za moj rođendan, po vašoj preporuci. Na internetu postoji bezbroj verzija, a meni se najviše dopala ova koju sam pronašla na blogu Moje grne,  ja sam je napravila sa malim izmenama.
Veoooma ukusna, sa predivnim koricama i 3 fila, nisam se pokajala što sam baš nju napavila, a degustatori su oduševljeni! 

Sastojci:

Kora (potrebno je ispeći 3 ovakve kore)

  • 4 belanca
  • 4 kašike šećera
  • 6 kašika mlevenih, pečenih lešnika
  • praška za pecivo, na vrh male kašičice
  • 1 kašika brašna


Fil

  • 12 žumanaca
  • 15 kašika šećera
  • 9 kašika gustina
  • 1 l mleka
  • 250 g maslaca
  • 100 g tamne mlečne čokolade
  • 100 g bele mlečne čokolade
  • 100 g mlevenog, pečenog lešnika


Dodatno

  • 2 dcl slatke pavlake
  • 120 g šlaga + 120 ml hladne kisele vode


* kašika ne treba da bude vrhom puna već ravna
Priprema

1. Prvo pripremiti lešnike. Sirove lešnike rasporediti po velikom plehu od rerne i ubaciti u rernu zagrejanu na 200 stepeni. Peći dok opna ne dobije skroz tamnu boju (skoro crnu) ali ne dopustite da se prepeku. Meni je bilo dovoljno 10 minuta. Odmah ih prebacite na kuhinjsku krpu ili ubrus i protrljajte. Ukoliko neke ne uspete da oljuštite skroz, nema veze jer se neće ni osetiti. Ohladite ih. Kad se ohlade sameljite.
2. Rernu uključite na 200 stepeni. Mutite 4 belanca dok ne postanu čvrsta na dodir, postepeno dodajte 4 kašike šećera i mutite još malo. Na kraju umešajte varjačom 6 kašika mlevenog lešnika, kašiku brašna i na vrh kašičice praška za pecivo. Kalup (okrugli 24cm) obložite pek papirom, premažite maslacem i pospite brašnom i izručite smesu. Pecite 15 minuta na 200 stepeni. Isto ponoviti još 2x, treba da dobijete 3 kore. Ostavite da se ohladi pa tek onda odvojite od pek papira.
3.Umutiti penasto 12 žumanaca sa šećerom, dodati 9 kašika gustina i 2 dcl mleka. Umutiti da nema grudvica. Ostatak mleka staviti da provri. Kad provri malo mleka naspite u smesu sa žumancima, izmešajte pa sve vratite u provrelo mleko. Mešajte 2-3 minuta na srednjoj temperaturi dok se ne zgusne. Skinite sa ringle, prekrijte streč folijom i ohladite. U ohlađenu smesu dodavati kašiku po kašiku umućenog maslaca omekšalog na sobnoj temperaturi. 
4. Fil podeliti na 3 dela. U I deo dodati prohlađenu, otopljenu na pari belu čokoladu, u II deo prohlađenu, otopljenu na pari crnu čokoladu i u III deo mlevene, pečene lešnike.
Staviti obruč, ja postavim i acetatnu folju pa slagati sledećim redosledom:
kora- fil sa crnom čokoladom
kora- fil sa lešnicima
kora- fil sa belom čokoladom
Tortu sa svih strana premazati umućenom slatkom pavlakom, preko šlagom dekorisati po želji.







Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Domaće krofne