субота, 24. новембар 2018.

Bela proja

Uglavnom pravim proju sa žutim brašnom poput ove, a danas sam pripremila podvarak sa piletinom i rešila malo da eksperimentišem, tako da sam umesto žutog iskoristila belo kukuruzno brašno i mleko umesto jogurta. Ukus je odličan i savršeno se uklapa uz podvarak. 

Sastojci:
  • 2 šolje belog kukuruznog brašna
  • 1 šolja običnog belog brašna
  • 3 jajeta
  • pola šolje mleka (ili više)
  • pola šolje ulja
  • 1 kesica praška za pecivo
  • 300 g sira po želji (koristila sam domaći, mladi kravlji)
  • so
  • pola čaše kisele vode (ili obične)
*šolja je od 150 ml, ako pravite veću količinu koristite od 2dcl

U dublju vanglicu naspite obe vrste brašna i pomešajte sa praškom za pecivo. Napravite udubljenje u sredini pa dodajte 3 jajeta, mleko, ulje, vodu i mešajte dok ne dobijete glatku smesu koja treba da bude malo gušća od smese za palačinke. Po potrebi dodajte još malo mleka. Na kraju dodajte izmrvljeni sir,  malo soli (ako sir nije dovoljni slan). Prebacite smesu na pleh obložen pek papirom i pecite 25-30 minuta na 200 stepeni. Htela sam da mi proja bude taja tako da sam koristila pleh 30x20.
Pečenu proju poprskajte vodom, prekrijte krpom, prohladite pa služite uz podvarak, kiselo mleko ili šta već volite. 
Prijatno!



Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Reform torta- posna