недеља, 18. новембар 2018.

Lude kiflice od ludog testa



Ovo testo je za mene pravo otkriće! Idealno za početnike i za one sa manjkom vremena 😊 Potrebno je samo da uveče zamesite testo i da ga ostavite preko noći u frižideru, a možete ga iskoristiti u narednih 7 dana i od njega praviti kiflice, mekike, krofne, šta god vam padne na pamet.

Recept je Pomoravkin, sa coolinarke.

Sastojci:

  • 500 ml toplog mleka
  • 30 g svežeg ili 12 g suvog kvasca
  • 1 kašičica šećera
  • 1 kašika brašna
  • 400 ml jogurta
  • 2 žumanca
  • 100 ml ulja
  • 1 kašičica soli
  • 1 kg i 300 g brašna
* ako pravite kiflice biće vam potrebno 1 jaje umućeno sa malo mleka, za premazivanje 






U 250 ml toplog mleka dodati šećer, kašiku brašna, razmutiti kvasac i ostaviti da nadođe.
U dublju posudu prosejati brašno, nasuti ulje i ostatak toplog mleka, dodati blago umućena žumanca, jogurt sobne temperature i nadošli kvasac, umesite glatko i po malo lepljivo testo.
Oblikovati testo u kuglu, premazati uljem sa svih strana, takođe premazati i najlon kesu i prebaciti testo u nju, dobro zavezati i odložiti u frižider na najmanje 4h, a najbolje preko noći.




Sutradan uzeti koliko vam je testa potrebno, rasklagijati na pobrašnjenoj površini i praviti pecivo po želji.


Ja sam napravila kiflice sa punjenjem od domaćeg džema od kajsije, koje sam premazala umućenim jajetom. Pekla sam 15ak minuta na 200°C, dok nisu lepo porumenele.



Ostatak testa vam može stajati do 7 dana u frižideru.


Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Reform torta- posna