петак, 4. мај 2018.

Čokoladne kocke sa malinama

Ovaj kolač je zapravo trebao da se zove "Švarcvald kocke" ali sam greškom umesto višanja odledila maline, a vi možete praviti sa višnjama po receptu sa bloga https://mysticcakes.wordpress.com/2018/02/08/svarcvald-kocke/
Sočan, osvežavajuć, pun čokolade pa još u kombinaciji sa malinama i neizostavnim Vital margarinom za sve namene... 

Za biskvit:
  • 200 g Vital margarina za sve namene
  • 200 g kristal šećera
  • 1 vanila burbon šećer
  • 4 jajeta srednje veličine
  • 1 kašika nescafe classic+ 2 kašike ključale vode
  • 50 g kvalitetnijeg kakaoa
  • 100 g brašna (koristila sam T-400) 
  • 1 kašičica praška za pecivo
  • 400 g malina (koristila sam iz zamrzivača, možete i sveže)

Za ganache
  • 200 ml neutralne pavlake za kuvanje 20% m.m.
  • 200 g čokolade za kuvanje

Za dekoraciju
  • Koristila sam sveže jagode, vi možete slatku pavlaku, šlag....

Priprema:
Umutiti mikserom omekšali margarin sa šećerom i vanilom, mutiti nekih 4-5 minuta dok ne postane penasto. Dodavati jedno po jedno jaje i mutiti dok ne dobijete penastu smesu.
Nescafe rastvorite u dve kašike ključale vode i dodajte u smesu. Na kraju dodajte suve sastojke koje ste pomešali, kakao, brašno i prašak za pecivo.
Mutite dok ne dobijete glatku smesu.
Pleh 30x20 nauljite i pospite brašnom, naspite smesu pa preko poređajte oceđene maline i blago prstima utisnite u testo. Pecite 30ak minuta na 200°C, proverite čačkalicom da li je gotovo. Gotov kolač prohladiti.

Za ganache zagrejte do vrenja pavlaku, skinite sa ringle i dodajte čokoladu, sašekajte 1 minut pa žicom dobro izmešajte i prelijte preko kolača. Odložite u frižider da se glazura stegne. Dekorišite po želji. Ja sam po glazuri, dok se još nije stegla, poređala jagode.


Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Reform torta- posna