петак, 6. април 2018.

Jaja kuvana u vinu

Po prvi put sam farbala jaja na ovaj način i rezultat me oduševio! Dobila sam divna, glamurozna, nesvakidašnja ljubičasta jaja koja izgledaju kao da su posuta kristalnom prašinom!


Farbala sam ih na sledeći način:

U šerpicu sam stavila 10 jaja i nallila vinom (da budu potpuno pokrivena),dodala sam kašičicu soli i kuvala sam, od trenutka kad vino počne da vri, 5- 7 minuta na srednjoj temperaturi (kod mene je to 2 od 3). Skloniti sa ringle, poklopiti i ostaviti preko noći odnosno 8 - 12h. Ujutru samo izvaditi iz vina i staviti na karton da se osuše. I to je to! Nije potrebno brisati ih! 


Da dodam:
Koristila sam domaće crno vino i Medveđu krv. Jaja nisu bila prethodno skuvana niti izbeljena, nisu kupovna već domaća. 




4 коментара:

Истакнути пост

Domaće krofne