недеља, 17. мај 2020.

Plazma torta




Moja prva torta sa fondanom!
Dugo sam odlagala rad sa fondanom, iz straha da neću uspeti ali pre nekoliko dana strah je zamenila želja, kupila sam fondan i počela da pravim ruže, zatim i jednostavnu plazma tortu. Znam da vama ova tortica izgleda sasvim jednostavno i amaterski ali za mene je veliki uspeh. Nemam nikakav pomoćni alat, tek treba sve da nabavim, ali za prvi put sam zadovoljna. Gledam tutorijale i uz njih učim. Svi saveti su dobrodošli. “Planinu će pomjeriti samo onaj koji je u početku pomicao kamenčiće.”
Veliko hvala @gordananiksic na savetima i strpljenju za sva moja pitanja.
Što se tortice tiče, u pitanju je najjednostavnija verzija plazma torte.

Sastojci:
  • 600 g mlevene plazme
  • 250 g maslaca
  • 200 g šećera u prahu
  • 200 ml gaziranog soka od narandže (možda će vam biti potrebno manje ili više)
Priprema:
Maslac ostaviti da omekša na sobnoj temperaturi. Umutiti ga mikserom, dodati šećer u prahu, izmešati prvo špatulom (da vam šećer ne bi leteo na sve strane) i nastaviti mućenje dok ne postane penasto. Dodati plazmu i postepeno dodavati sok. Kad dobijete kompaktnu, mekšu smesu rasporediti je u kalup, ja sam koristila acetatnu foliju, prečnik je 15 cm.
Po želji u smesu možete dodati suvo grožđe natopljeno u rum, rendanu čokoladu, žele bombone ili krem bananice...

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Reform torta- posna