среда, 10. јул 2019.

Ljubavni mafini



Kiselkasta malina i tamna čokolada, kako vam zvuči? Bruuutalno ukusni, sočni, mekaniii, nešto poput lava kolača....
Ovaj recept sam našla kod aleks_books_and_cooks- Gram ljubavi i kod nje se zove "Kolač ljubavi", a ja sam napravila mafine i eto odakle ovaj naziv ! Posle ručka valja se počastiti lepim desertom, a ovi mafini su savršen izbor . Imala sam maline u zamrzivaču i taman sam ih iskoristila, ostale sastojke verujem da svi imate, voće možete po želji i iznenadite još danas svoje najbliže odličnom poslasticom.
  • 3 jajeta
  • prstohvat soli
  • 100 g šećera
  • 100 g čokolade za kuvanje sa većim procentom kakao delova 
  • 100 g maslaca 
  • 3 kašike brašna (koristila sam speltino) 
  • 200 g malina (ili neko drugo crveno voće, ako koristite zaleđeno prvo odledite i ocedite, osušite na ubrusu)

Iseckati maslac na kockice, čokoladu izlomiti i sve zajedno rastopiti na laganoj temperaturi. Prohladiti.
Odvojiti žumanca i belanca. Belancima dodati prstohvat soli, postepeno dodavati 50g šećera i i umutiti u čvrst sneg. Ostaviti sa strane.
Žumanca i 50 g šećera umutiti penasto, zatim dodati rastopljenu čokoladu i maslac , 3 kašike brašna i još kratko mutiti na najmanjoj brzini. Dodati sneg od belanaca i špatulom lagano sjediniti.
U kalup staviti papirne korpice, nasuti u svaku korpicu po jednu kašiku smese, poređati maline i preliti sa još jednom kašikom smese.
Rernu zagrejati na 200 stepeni, smanjiti na 150 stepeni i peći otprilike 30 minuta, proveriti čačkalicom da li je gotovo.
Po želji ukrastiti čokoladnom glazurom. Ja sma istopila 50 g čokolade sa malo maslaca i prelila po kašičicu preko svakog mafina.


Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Reform torta- posna