среда, 12. фебруар 2020.

Zdrava Nutella

Savršen namaz koji ukusom veoma podseća na Nutellu, a sastav je mnogo bolji u odnosu na original! Kremast je i lako maziv, može se čuvati u frižideru oko 5- 7 dana.



 Evo šta vam je sve potrebno za zdravu Nutellu :
  • 1 čaša sirovog lešnika
  • 2 ravne kašike organskog kakao praha
  • (nezaslađen)
  • prstohvat morske soli
  • 12 urmi (koristila sam sveže)
  • 1/2 čaše vode ili manje
*čaša je od 200ml
Urme potopiti u vrelu vodu na 10 minuta zatim ocediti, izvaditi koštice.
Pripremiti lešnike. Sirove lešnike rasporediti po plehu i ubaciti u rernu zagrejanu na 200 stepeni. Peći dok opna ne dobije skroz tamnu boju (skoro crnu) ali ne dopustite da se prepeku. Meni je bilo dovoljno 10- 15 minuta. Odmah ih prebacite na kuhinjsku krpu ili ubrus i protrljajte. Ukoliko neke ne uspete da oljuštite skroz, nema veze jer se neće ni osetiti. Prohladite ih 15 minuta. Ubacite u blender i miksajte dok ne dobijete pastu. Dodati urme, prstohvat soli i kakao, miksati dok se sve ne sjedini. Zatim postepeno dodavati vodu i miksati dok ne dobijete željenu gustinu. Prebaciti u teglice i uživati u ukusu bez griže savesti !
Za palačinke nemam baš tačan recept, izmiksala sam 2 zrele banane, dodala 2 jajeta i sve zajedno umutila, pokušala da ispečem ali sve je zagorelo. Dodala sam oko 50 g ovsenih i probala opet - isto je zagorelo. Ostavila sam onda da odstoji 20 minuta i onda sam uspela lepo da ih ispečem. 




Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Reform torta- posna