четвртак, 5. јул 2018.

Čoko moko torta

Ova torta je nastala sasvim slučajno jer već neko vreme čitam o Vincini korama, kako su lepe i sočne i rešila sam i ja da ih isprobam... Prvo sam kupila njih, ali svetle jer nisam našla tamne, i tek onda našla ovaj super recept! Za pripremu je potrebno tek nekih 20ak minuta, malo sastojaka, a izdašna je i mnogo ukusna!


Sastojci:

  • 1 pakovanje tamnih Vincini kora (ja sam koristila svetle ali sam pročitala da su tamnije ukusnije)
  •  600 ml čokoladnog mleka (može i 300 ml, 100 ml po kori)

I fil
  • 300 g mlevene plazme
  • 250 g šećera  u prahu
  • 4 čaše kisele pavlake od 20% mm (čaša je 180 g )

II fil + dekoracija
  • 500 g belog šlag krema (ja sam smanjila na 350g) ili slatka pavlaka
  • po potrebi kisela voda
Priprema:
Kore natopiti čokoladnim mlekom, za svaku koru odvojiti po 200 ml.

Kašikom/varjačom lagano  sjediniti plazmu, kiselu pavlaku i šećer u prahu, mešati dok se ne dobije ujednačena smesa.

Šlag umutiti sa hladnom kiselom vodom, po uputstvu sa kesice.

Ređati sledećim redom kora- fil sa plazmom- šlag- kora i tako dok ne potrošite materijal. Za kraj premažite tortu šlagom i dekorišite po želji.


Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Reform torta- posna